سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی| بدون طارمی برنده باشید!

  • کد خبر: ۸۷۴۱۶
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
  • ۵
ساعت و تاریخ بازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی| بدون طارمی برنده باشید!
تیم ملی فوتبال ایران فردا پنجشنبه، بیستم آبان ماه باید در بیروت به مصاف لبنان برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از گذشت ۴ بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حالا به ایستگاه پنجم رسیده‌ایم و تیم ملی باید در بیروت، فردا پنجشنبه ۲۰ آبان به مصاف لبنان برود.

این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهدشد.

تیم ملی با دراگان اسکوچیچ در ۴ مصاف قبلی خود مقابل تیم‌های سوریه، عراق، امارات و کره جنوبی صاحب ۳ پیروزی و ۱ تساوی شده است و به رکوردی خوب دست یافته، اما حالا با کوله باری از حواشی به لبنان رفته و باید ببینیم که آیا بدون مهدی طارمی هم به روند خوب گذشته ادامه خواهدداد یا نه؟

مهدی طارمی پس از واکنشی که به مصاحبه دراگان اسکوچیچ داشت، از تیم ملی خط خورد و حالا باید منتظر ماند و دید که تیم ملی بدون طارمی به چه شکل بازی خواهدکرد.

برنامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا در هفته پایانی دور رفت

کره جنوبی نیز در سئول از ساعت ۱۴:۳۰ پذیرای امارات خواهدبود. عراق و سوریه نیز از ساعت ۲۰:۳۰ در بغداد به مصاف هم خواهندرفت.

گفتنی است ایران با ده امتیاز در صدر جدول قرار دارد، کره جنوبی با ۸ امتیاز دوم است و لبنان با ۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
1
چرا در مرحله حساس بازیها یک مربی باید با اظهارات غیر حرفه ای خود باعث تضعیف روحیه تیم و اجراج بازیکنان تاثیر گذار شود از مربی در این سطح اینچنین اظهارات بعید است .
امیر.م
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
1
0
ضمن احترام و درود به تیم ملی کشورم و سرمربی تیم ملی کشورم،،و احترام به نظر سرمربی،اما ایکاش دلیل واقعی حذف مهدی طارمی رو رسانه ای میکردند،حق طرفداران فوتبال است که بخواهند فوتبالیست محبوبشان در مسابقه مهم حضور داشته باشد، و دلیل حذف ایشون مانند حضورشون برای مردم مهم است، واضح است که بااین نظرات، نمیتوان نظر سرمربی رو تغییر داد اما یک ایران دوست واشتن ایشون حضور داشته باشن،نمیدونیم چرا همیشه در بازیهای مهم، به یکباره ستاره فوتبال ما، از بازیها حذف میشد و میشه؟ این در مورد علی کریمی و خداداد عزیزی هم صادق بود...امیدوارم توجیه و توضیح موجهی برای مردم داشته باشن تا مجبور به عذرخواهی درصورت نگرفتن نتیجه از بازی، نشن..سپاسگزارم
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
طارمی در اخرین توئیت، هنوز هم کینه‌توزانه پاسخ داده. عمدا اشاره‌یی به سرمربی نکرده، تا به‌شکلی قاطع، او را، آدم حساب نکرده باشد. وظیفه قانونی و اخلاقی فدراسیون فوتبال است که با این تفرقه افکنی شرم آور از جانب لابی دائی-طارمی، برخورد قاطع بنماید. نمی‌دانم که متوجه هستند که اگر این جوسازی‌ها علیه تیم ملی و کشور، و تضعبف آن، موجب عدم صعود تیم به جام جهانی شود. دائی، آرزوی سرمربی شدن خود را، در برابر کدام حریفان، به‌نمایش خواهد گذشت
محمدرضا ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
1
0
سلام، عرض ادب و احترام .
فوتبال یک بازی احساسی و منطقی با رویکرده گردش ۱۸۰درجه ایی برای این دو حالت بشری است ، چرا کروش بزرگ میشود و چرا دراگان ها همینطور کوچک میمانند ، باور کنید فاصله تاکتیکی کروش و دراگان اسکوییچ از زمین تا فضاست ، وقتی ما درایت و درک گوهری مثل طارمی را نمیدانیم و با خودسری ارزوهای یک ملت را بر باد فنا میدهیم ، باور کنید با اون نامربی دانمارکی شیاد هیچ فرقی نداریم ، یکی دانسته به یغما میبرد و یکی نادانسته ، ولی نتیجه اش یکی ست. و من از فدراسیون اقای خادم متوجه ام که همسو میشود با یک مربی خودرای که تا دیروز هیچکس در ولایتش هم او را نمیشناخت ، حالا روی موج تبلیغات سوار است و نمیداند ، بازیکنانی مثل اقای طارمی نتیجه بازی را گاهی حتی در یک پاس در میآوردن،انشاللهکه خداوند کمکمان کند و لبنان امروز جهنم برایمان نسازد. خدا فقط تو
جانم ایرانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
این اسکوچیچ فقط به درد مربیگری در سطح دست دو میخوره حیفه که بخاطر پول اوردنش تیم ملی که اینجوری بازیکنان تاپ ما رو مسخره کنه و با خط زدنشون از تیم ملی اونا رو بسوزونه اونم تو این مرحله حساس البته از مافیای فوتبال ایران هیچی بعید نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->